Bilder fra Alcudia

Det ble desverre ikke noe blogging mens jeg var på ferie, men jeg fikk tatt noen bilder som jeg vi dele med dere. Litt bilder fra leiligheter vi bodde i, veldig fin og god plass til 3-4 stykker. Gamlebyen i Alcudia og et strandbildet. Mat, by, strand og søstern og meg. Om du er i Alcudia så...

Snart Avreise

Hjelp! Nå er det ikke lenge igjen til avreise og litt varmere strøk. Gleder meg til å spise is, bade i saltvann, gå i skjørt og andre lette sommerplagg. Og ikke minst bare slappe av med mamma og lillesøster, spise god mat og kanskje få gjort litt spennende ting, har så lyst å leie sykkel en dag o...

Viva Zafiro Alcudia

Reklamelink Yey! Da blir det litt syden på meg i år også. Og det er ikke lenge til, vi reiser alt 1.september! Hadde ikke noe store planer og å ta noe mer ferie egentlig, men så hadde mamma, lillesøster og jeg lyst å prøve og se hva vi fikk til. Så den siste uken har jeg sett litt på hva som h...

Land jeg vil besøke

Irland - Hawaii - Mexico - Jamaica - Scotland - Australia - Japan

Noen bilder fra Cala Do'r

Jeg hadde en super ferie og koste meg masse. Ble desverre ikke tatt så mange bilder men her kommer noen få.Denne kyllingretten var det beste jeg spiste hele turen. Var en type mild kylling i curry med ris. Her var vi på takterrassen den ene dagen, hadde vært ute kvelden før. Stod ikke opp før kl ...

Pakket og klar

Hei! God mandag, jeg håper alle har hatt en fin helg. Jeg har fått trent litt styrke, gått noen lange turer og fått litt sol på kropp i form av solarium og soling på terrassen. Også kom farmor på fredag kveld, hun tok toget fra Trondheim, så hentet pappa henne i Oslo i 21-22 tiden så de var ikke...

Ikke lenge igjen

Hei! Wow, nå er det faktisk ikke mer enn 1mnd til jeg reiser på ferie. Gud som jeg gleder meg, til sol varme og late dager. Nå må dere ikke tro at jeg er misfornøyd med være som har vært de siste dagene. Det har jo vært så utrolig fint vær egentlig den siste uken, og det at det er meldt dårligere...

Spania

Hei og god søndag! Det har vært en rolig og avslappet helg og det har vært deilig. Jeg jobbet på fredag, men når jeg kom hjem så satt jeg meg ned og så en film og spiste middag bare. Ellers hadde jeg besøk av en venninne i går, veldig koselig. Vi laget taco og så på filmen Last Vegas, med blant a...

Cruise 2014

God kveld kjære lesere! Nå har jeg kommet hjem fra jobb og spist litt middag. Også fikk jeg lyst til å blogg litt, så da gjorde jeg det. Denne gangen blir det litt reising, for jeg har utrolig lyst å reise til et varm landt i år. Også i går så fikk jeg en sms fra min farmor som sa at vi måtte få...

Travel the World

God kveld! Wow, det er så mye fine og spennende steder i verden jeg har lyst til å besøke. Jeg har veldig lyst til å bare ta 2-3 mnd å reise rundt til forskjellige destinasjoner rundt om i verden. Vet det er mange som gjør dette etter videregående, men jeg gjorde ikke det. Men det er jo aldri fo...
Agnethe Marie

24, Drammen

Jente på 24 år Blogger mest om det inspirasjon og bilder av natur, interiør, mote, dyr osv. Blir også noen innlegg om meg og mitt liv en gang i blant. Kan kontaktes på: agnethemgblogg@hotmail.com